Jak nakupovat
Objednávka, úhrada i doprava našeho sortimentu je rychlá a snadná!
OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ – KROK ZA KROKEM
1. Výběr
- vyberte požadované zboží, zvolte počet kusů a klikněte na tlačítko „Do košíku“,
- klikněte na „Přejít do košíku“ a zkontrolujte množství a údaje,
- zboží můžete objednat rovněž telefonicky a e-mailem.
2. Doprava
Klikněte na „Pokračovat“ a vyberte způsob dopravy.
Objednávky do 5 000,- Kč v ČR zasíláme:
- CZ - PPL Private 129,- Kč
- CZ - DPD Private 149,- Kč
- CZ - WEDO Home 149,- Kč
- CZ - Česká pošta Balík Do ruky 149,- Kč
- CZ - Česká pošta Balík Na poštu 145,- Kč
- CZ - Česká pošta Balík Do balíkovny do 12 kg 89,- Kč
- CZ - Zásilkovna do 4 kg 79,- Kč
Osobní odběr Shipmall Týniště nad Orlicí 0,- Kč
Objednávky nad 5 000,- Kč v ČR zasíláme:
- CZ - PPL Private 0,- Kč
- CZ - DPD Private 79,- Kč
- CZ - WEDO Home 79,- Kč
- CZ - Česká pošta Balík Do ruky 149,- Kč
- CZ - Česká pošta Balík Na poštu 145,- Kč
- CZ - Česká pošta Balík Do balíkovny do 12 kg 89,- Kč
- CZ - DHL Firemní paleta
Osobní odběr Shipmall Týniště nad Orlicí 0,- Kč
Zásilky v ČR jsou obvykle doručeny následující pracovní den po expedici.
Objednávky do 5 000,- Kč na Slovensko zasíláme:
- SK - PPL balík na Slovensko - 199,- Kč
- SK - Zásilkovna do 4 kg - 119,- Kč
Osobní odběr Shipmall Týniště nad Orlicí 0,- Kč
Objednávky nad 5 000,- Kč na Slovensko zasíláme:
- SK - PPL balík na Slovensko - 0,- Kč
Osobní odběr Shipmall Týniště nad Orlicí 0,- Kč
Zásilky na Slovensko jsou obvykle doručeny do dvou pracovních dní po expedici.
Zboží skladem, pokud je objednáno v pracovní den do 13:00 hod. odesíláme tentýž den.
Objednávky přijaté po 13:00 hod. a mimo pracovní dny odesíláme následující pracovní den.
U zboží, které momentálně není skladem, je termín naskladnění uveden. O případných delších dodacích lhůtách vás budeme informovat. V případě nedostupnosti sortimentu nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem, a to bez jakýchkoli sankcí z naší strany.
3. Platba
Nabízíme 5 možností úhrady zboží:
- dobírka:
CZ 39,- Kč, Slovensko 49,- Kč
- Platba předem na náš účet (proforma faktura)
0,- Kč
- Stálý zákazník - platba fakturou (faktura se splatností 10 dní)
0,- Kč
pouze pro stále odběratele, kteří u nás uskutečnili minimálně 3 objednávky. Lze sjednat telefonicky.
- Platba kartou (platební brána)
0,- Kč
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
- Platba bankovním převodem (platební brána)
0,- Kč
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
- Twisto Pay (odložená platba)
0,- Kč
Díky této platební metodě nakoupíte teď a platíte bezúročně do 30 dnů.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate Payments. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Kontakty platební brána:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
4. Vyplnění údajů a rekapitulace
- vyplňte povinné údaje v tabulce a klikněte na „Pokračovat“
- zkontrolujte svou objednávku
- před odesláním objednávky je nutné označit zatržítkem "Souhlasím s obchodními podmínkami a beru na vědomí zpracování osobních údajů."
- klikněte na „Objednat“.
Odesláním internetové objednávky na vybrané zboží zákazník potvrzuje její závaznost a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami. Na zadanou e-mailovou adresu vám bude doručena kopie objednávky jako potvrzení její evidence v systému e-shopu. Objednávku můžete provést rovněž telefonicky nebo e-mailem. Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.
STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO
Pokud byla objednávka přijata, avšak zboží nebylo expedováno, lze ji do 24 hodin po objednání stornovat, a to telefonicky či e-mailem. V případě pozdějšího zrušení objednávky má dodavatel nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.
STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO
Provozovatel e-shopu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět či dodávat, je dlouhodobě nedostupné, případně se výrazně změní jeho cena.
O stornování objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce kupující uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.